Οι παραλίες γυμνιστών σε όλη την Ελλάδα




Δείτε τις παραλίες γυμνιστών σε ένα αφιέρωμα που κυριαρχεί η γυμνή αλήθεια…

Σκιάθος: Μικρή ΜπανάναΠάρτε το λεωφορείο 26. Στο τέρμα του ακολουθείτε τις πινακίδες προς παραλία “Μπανάνα” ή την πινακίδα “Nudist Club Greece”. Ο ποδαροδρομος διαρκεί 10 λεπτά. Μόλις φθάσετε στην παραλία “Μπανάνα”, πηγαίνετε δεξιά, πάνω από το λοφάκι και εκεί απλώνεται ο παράδεισος της παραλίας”Μικρή Μπανάνα”.


Κρήτη: Παλαιοχώρα
Η παραλία “Παλαιοχώρα” είναι 75 χιλιόμετρα από τα Χανιά. Μπορείτε να πάτε με το αυτοκίνητό σας, με λεωφορείο ή με καραβάκια από άλλα χωριά. Έχει δύο παραλίες. Μία με άμμο, όπου ο γυμνισμός επιτρέπεται μόνο σε ένα κομμάτι της. Η δεύτερη, έχει βότσαλα και προσφέρεται εξ ολοκλήρου για γυμνισμό.



Ρόδος: ΦαληράκιΓια να φθάσετε μπορείτε να περπατήσετε τρία χιλιόμετρα από τη νότια άκρης της πλαζ στο Φαληράκι. Με το αυτοκίνητο στρίβετε αριστερά, αν έρχεστε από τα βόρεια του νησιού ή δεξιά αν έρχεστε από τα νότια ακριβώς έξω από τα φανάρια στον κεντρικό δρόμο στο Φαληράκι. Η ένδειξη “Nudist Beach – FKK” βρίσκεται μετά το ξενοδοχείο “Muses”.

Σάμος: Τσαμαδού

Από το λιμάνι της Σάμου, ακολουθείτε τον παραλιακό δρόμο βορειοδυτικά για τα επόμενα 12 χιλιόμετρα. Συναντάτε μια ταβέρνα με πάρκινγκ. Παρκάρετε κάπου εκεί και με τα πόδια ακολουθείτε το μονοπάτι φθάνετε σε ένα σνακ μπαρ, από όπου και ξεκινά η παραλία των γυμνιστών. Παρέχονται ξαπλώστρες, ομπρέλες, ντους, αλλά και χημικές τουαλέτες.

Κέρκυρα: Μυρτιώτισσα

Η παραλία βρίσκεται 1-2 χιλιόμετρα βόρεια από το δρόμο που ενώνει τον Πέλεκα με τη Γλυφάδα. Λίγο πριν τον δρόμο για την παραλία της Γλυφάδας, στρίψτε δεξιά προς Έρμονες, θα δείτε την πινακίδα για την παραλία των γυμνιστών λίγο πριν το χωριό Βάτος. Δύσκολος δρόμος για αυτοκίνητα, απαιτεί μεγάλη προσοχή.


Μύκονος: Super Paradise

Χωρίς να είναι αποκλειστικά παραλία γυμνιστών, επιτρέπεται ο γυμνισμός. Παλαιότερα ήταν ο παράδεισος των γυμνιστών, χωρισμένη σε τρία μέρη: στο gay κομμάτι, εκεί όπου όλοι ήταν γυμνοί, αλλά άνδρες και στο μέρος των ζευγαριών. Ακόμα κι αν έχει αλλάξει, παραμένει μια καταπληκτική παραλία, που δεν μπορείς να μην την προτείνεις.
Θάσος: Super Paradise

Η παραλία – παράδεισος βρίσκεται 23 χιλιόμετρα από την πόλη διαμέσου του παραλιακού δρόμου του νησιού. Δεν υπάρχει πινακίδα προς την παραλία, αλλά προς το “Paradise Bar& restaurant on the beach”. Υπάρχει χώρος να παρκάρετε στον κεντρικό δρόμο και μετά περπατάτε περίπου 5 λεπτά. Ένας όχι και πολύ δύσκολος χωμάτινος δρόμος φθάνει, επίσης, μέχρι την παραλία.
http://oneirikataxidia.blogspot.gr/2013/07/blog-post_6934.html

Σχόλια

  1. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΧΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ κάλεσε την εταιρεία δανειοδότησης Albaker. Είμαι πολύ ευτυχισμένος σήμερα και ο Θεός χλευάζει τη JOSE LUIS COMPANY OF ΔΑΝΕΙΑ.
    ,
    Το όνομά μου είναι Abdullah Είμαι από την πόλη των Χανίων Έχω ψάξει για μια γνήσια εταιρεία δανείων για τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι
    όλα πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου χαθεί, έχω μπερδεμένη και απογοητευμένη, ποτέ δεν ήθελα να έχω τίποτα με τις εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, γι 'αυτό πήγα να δανειστώ κάποια χρήματα από ένα
    φίλε, της είπα, είπε ότι θα μπορούσε να με βοηθήσει
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως μου είπε, έχω εφαρμόσει μαζί τους στο Email: (albakerloanfirm@gmail.com) Ποτέ δεν πίστευα, αλλά προσπάθησα και να μου
    η μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    Είμαι ευτυχισμένος και πάλι πλούσιος και ευχαριστώ τον Θεό ότι ένα τέτοιο δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που χρειάζονται δάνειο για να πάει
    (albakerloanfirm@gmail.com) ποτέ δεν θα σας απογοητεύσουν, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως και η δική μου.Πλήρης επικοινωνία (albakerloanfirm@gmail.com) σήμερα και να πάρει το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί Albaker δάνειο επιχείρηση για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με την εταιρεία δανεισμού της Albaker για το δάνειό σας επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σε όλους!
    Είμαι η Ήρα, που ζει σήμερα στην Πάτρα της Ελλάδας. Είμαι μια χήρα αυτή τη στιγμή με δύο παιδιά και ήμουν κολλημένη σε μια οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια συνεταιριστική επιχείρηση από έναν άνθρωπο του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 80.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου το κάνουν καλά αυτή τη στιγμή, πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εγγύηση, χωρίς πιστωτική επιταγή, χωρίς συνυπογράφο με μόνο επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Επικοινωνήστε με τον κ. Dante Paola μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dantecooperativehelp@hotmail.com Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτόν και επίσης θέλω ο Θεός να τον ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: dantecooperativehelp@hotmail.com για γρήγορη συνομιλία ή whatsapp / +35677926593

    Ευχαριστώ
    Ήρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέφτεστε να λάβετε οικονομική βοήθεια που είναι πραγματικά απαραίτητη;
    Πιστεύετε ότι θα πάρετε σήμερα ένα νόμιμο δάνειο;
    Σκέφτεστε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση;
    Έχετε κάποιο χρέος να πληρώσετε; Θέλετε να πληρώσετε δίδακτρα;
    Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο για να πληρώσετε για την υπηρεσία;
    Αυτή είναι η ευκαιρία σας να επιτύχετε τις ανάγκες σας. Θα σας βοηθήσουμε σε όλα τα είδη δανείων.
    Δάνεια πιστωτικών καρτών, επιχειρηματικά δάνεια και δάνεια σπουδαστών;
    Παρέχουμε οποιοδήποτε ιδιωτικό
    δάνειο, επιτόκιο 2%. Για περισσότερες πληροφορίες
    επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (vazquezdanielaguilar@gmail.com) πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όλα
    η απάντηση πρέπει να σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρείας μας vazquezdanielaguilar@gmail.com


    ΠΡΩΤΕΣ απαραίτητες πληροφορίες

    Ονομα και επίθετο :
    Προσωπικό τηλέφωνο:
    Χώρα :
    Διεύθυνση :
    Κατάσταση :
    Ηλικία:
    Φύλο:
    Έχετε υποβάλει αίτηση πριν; :
    οικογενειακή κατάσταση :
    Το ποσό δανείου που απαιτείται ως δάνειο:
    Διάρκεια δανείου:
    Σκοπός δανείου:
    Επάγγελμα:
    Μηνιαίο εισόδημα :

    επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση: (vazquezdanielaguilar@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου

    Χρειάζεστε ένα δάνειο έκτακτης ανάγκης για την επίλυση των οικονομικών σας αναγκών; Προσφέρουμε δάνεια που κυμαίνονται από 1000 έως 50.000.000 ευρώ, είμαστε αξιόπιστοι, ισχυροί, γρήγοροι και δυναμικοί, χωρίς πιστωτικό έλεγχο και προσφέρουν 100% εγγύηση των ξένων δανείων κατά τη διάρκεια αυτής της μεταφοράς.

    Έχουμε επίσης ένα δάνειο σε ολόκληρο νόμισμα με επιτόκιο 2% για όλα τα δάνεια .... Αν σας ενδιαφέρει να επιστρέψετε μέσω αυτού του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αν σας ενδιαφέρει μέσω

    Email: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734

    Χαιρετισμοί,
    Κύριε Scott
    Στείλτε μας email στο: accessloanfirm2030@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Στείλτε μας email στο: accessloanfirm2030@gmail.com
    WhatsApp: +79265038734

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Κύριε Scott
    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: accessloanfirm2030@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σας

    Χρειάζεται ένα επείγον δάνειο;
    • Δανειστείτε τίποτα από € 2.000 έως € 500.000,00

    Είστε οικονομικά κάτω, Χρειάζεστε ένα δάνειο για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή να πληρώσετε τους λογαριασμούς; Παρέχουμε κάθε είδους οικονομική βοήθεια, με ελάχιστο επιτόκιο 3%

    προσφέρουμε επιχειρηματικά και προσωπικά δάνεια, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:

    Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Χαιρετισμοί,
    Κ. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    3% Προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μέρα


    Εύκολη επιχείρηση δανείου προσφέρει δάνεια σε 3% και μεταφέρεται σε τοπικό και
    διεθνείς πελάτες.

    Είχαμε το προνόμιο να καλύψουμε τις οικονομικές σας ανάγκες.

    * Δάνεια για επένδυση
    * Εδραίωση χρέους
    * Στεγαστικά δάνεια
    * Επιχειρηματικά δάνεια
    * Προσωπικά δάνεια
    * Διεθνές Δάνειο

    * Η κοινωνική ασφάλιση και ο έλεγχος πίστωσης δεν είναι εγγύηση 100%. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πείτε τι θέλετε και σίγουρα θα κάνει το όνειρό σας πραγματικότητα

    Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Ειλικρινά, περιμένω την απάντησή σας.

    Τις καλύτερες ευχές
    Κ. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μέρα


    Εύκολη επιχείρηση δανείου προσφέρει δάνεια σε 3% και μεταφέρεται σε τοπικό και
    διεθνείς πελάτες.

    Είχαμε το προνόμιο να καλύψουμε τις οικονομικές σας ανάγκες.

    * Δάνεια για επένδυση
    * Εδραίωση χρέους
    * Στεγαστικά δάνεια
    * Επιχειρηματικά δάνεια
    * Προσωπικά δάνεια
    * Διεθνές Δάνειο

    * Η κοινωνική ασφάλιση και ο έλεγχος πίστωσης δεν είναι εγγύηση 100%. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας πείτε τι θέλετε και σίγουρα θα κάνει το όνειρό σας πραγματικότητα

    Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Ειλικρινά, περιμένω την απάντησή σας.

    Τις καλύτερες ευχές
    Κ. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους
    ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΑΝΕΙΟ ? ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ! γιατί όταν πρόκειται για δανεισμό χρημάτων, προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση.

    Χρειάζεστε χρήματα για να πληρώσετε λογαριασμούς;
    Χρειάζεστε ένα δάνειο για να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση;
    Έχετε το ημιτελές έργο στο χέρι λόγω κακής χρηματοδότησης;
    Χρειάζεστε χρήματα για να επενδύσετε σε κάποια περιοχή εξειδίκευσης που θα σας ωφελήσει; και δεν ξέρετε τι να κάνετε.

    Παρέχουμε όλα τα είδη δανείων, όπως π.χ.
    Επιχειρηματικά δάνεια
    Προσωπικά δάνεια
    Ενοποίηση χρέους
    Διεθνή Δάνεια
    Οικογενειακό δάνειο και πολλά άλλα.
    Να πάρει ένα νόμιμο δάνειο ήταν πάντα ένα τεράστιο πρόβλημα Για τους ανθρώπους που έχουν οικονομικό πρόβλημα και χρειάζονται λύση σε αυτό. Το ζήτημα της πίστωσης και των ασφαλειών είναι κάτι που οι πελάτες ανησυχούν πάντα όταν αναζητούν δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια δανείου, παρακαλώ απαντήστε αμέσως σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (capitalfunding.usa.org@gmail.com)

    Σημειώστε ότι το δάνειο δίνεται με επιτόκιο 3%, παρακαλούμε να μας επιστρέψετε τώρα αν ενδιαφέρεστε.
    Όνομα εταιρείας: Στοιχεία κεφαλαίου χρηματοδότησης
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: capitalfunding.usa.org@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά σου!

    Για επείγουσα ανάγκη δανείου;
    Εγκρίνουμε γρήγορα χρήματα για ιδιώτες και εταιρικά σώματα με επιτόκιο 3%, οι υποψήφιοι για κακή πίστωση γίνονται δεκτοί για δάνεια. Οι υπηρεσίες μας είναι πολύ αξιόπιστες και ανθεκτικές. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω
    (bonitecloancompany@gmail.com) Η επιτυχία σας είναι η προτεραιότητά μας.

    Τις καλύτερες ευχές!!!
    Whatsapp: +2347054001498
    Υπογραφή:
    Διαχείριση.
    Λούις ΜπόνιΓειά σου!

    Για επείγουσα ανάγκη δανείου;
    Εγκρίνουμε γρήγορα χρήματα για ιδιώτες και εταιρικά σώματα με επιτόκιο 3%, οι υποψήφιοι για κακή πίστωση γίνονται δεκτοί για δάνεια. Οι υπηρεσίες μας είναι πολύ αξιόπιστες και ανθεκτικές. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω
    (bonitecloancompany@gmail.com) Η επιτυχία σας είναι η προτεραιότητά μας.

    Τις καλύτερες ευχές!!!
    Whatsapp: +2347054001498
    Υπογραφή:
    Διαχείριση.
    Λούις Μπόνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Το όνομά μου είναι Μαρία Ελένη Ζω στην πόλη της Αθήνας και είμαι ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μου και αυτή της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει δάνειο σε αυτούς. Εάν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα εξοφλήσετε το δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και πείτε τους ότι η Μαρία Ελένη σας παραπέμπει σε αυτά. στείλτε email στην κυρία Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com) Τηλέφωνο Whatsapp της: +1 (305) 771-0689

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι Κατερίνα Βασιλική. Θέλω να καταθέσω τον καλό δανειστή δανείου που μου έδειξε φως αφού απάτησαν από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με κάνουν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου και ήταν συνολικά 15.000 ευρώ. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο φαινόταν απογοητευμένος όταν συνάντησα μια γυναίκα μαρτυρίας που επίσης απάτη και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρα το δάνειο της, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου σχετικά με το πώς έχω απάτη από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά για να με κάνουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και, με έκπληξη, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 65.000,00 ευρώ από αυτήν την υπέροχη εταιρεία (Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel) που διαχειρίζεται η κυρία Betty Mabel God φοβισμένη γυναίκα και εδώ εγώ Είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να καταθέτω στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε επειγόντως ένα δάνειο; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με αυτήν την υπέροχη εταιρεία τώρα για το δάνειο σας μέσω email: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενική. Καλή τύχη. Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (305) 771-0689

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΔΑΝΕΙΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

    Το όνομά μου είναι Γιώργος Γιάννης, πολίτης της Αθήνας. Έχω απάτη από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με έκαναν να πληρώσω αρκετά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο με δάκρυα στα μάτια μου, συνάντησα μια μαρτυρία για έναν άνθρωπο που επίσης ήταν απάτης και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL (betty.mabel227@gmail.com) όπου Πήρε τελικά το δάνειο του, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απάτη από 4 διαφορετικούς δανειστές δανείων που δεν έκαναν τίποτα παρά να με προκαλέσουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 270.000,00 ευρώ από αυτήν τη μεγάλη εταιρεία (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και εδώ είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL μου έδωσαν ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρώ στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε τώρα με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL για το δάνειο σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com
    Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (305) 771-0689

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σε όλους, με λένε Bensonn, είμαι από τη Γερμανία, τη Στουτγάρδη, είμαι εδώ για να καταθέσω για το πώς πήρα ένα δάνειο από την GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM αφού κατέθεσα δύο φορές σε διάφορους πιστωτές που ισχυρίζονται ότι είναι δανειολήπτης εδώ, αυτό φόρουμ, πίστευα ότι ο δανεισμός τους ήταν πραγματικός και εφαρμόστηκε, αλλά ποτέ δεν μου έδωσαν δάνειο μέχρι που ένας φίλος μου με παρουσίασε στην πιστωτική εταιρεία GEORGE WILLIAMS, ο οποίος υποσχέθηκε να με βοηθήσει με ένα δάνειο της επιθυμίας μου και το έκανε, όπως υποσχέθηκε χωρίς Είχα οποιαδήποτε αμφιβολία, αλλά ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκα την πίστη. Ποτέ δεν πίστευα ότι υπήρχαν ακόμα αξιόπιστοι δανειολήπτες μέχρι που γνώρισα τον ΤΖΩΡΤΖ ΓΟΥΙΛΙΑΜΣ, ο οποίος με βοήθησε πραγματικά με την πίστωση και μου άλλαξε τη ζωή προς το καλύτερο. Γνωρίζω ότι υπάρχουν ακόμη πολλοί καλοί δανειστές εκεί έξω, αλλά θα σας συμβούλευα να δοκιμάσετε την πιστωτική εταιρεία GEORGE WILLIAMS, τη φροντίδα και την κατανόησή της. δεν γνωρίζετε εάν χρειάζεστε δάνειο έκτακτης ανάγκης ή θέλετε χρηματοδότηση για τα έργα σας, οπότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον κ. GEORGE WILLIAMS, Loan Company, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του είναι; (georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρειάζεστε οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια; Προσωπικά δάνεια? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια? Εταιρικά δάνεια; Γεωργία και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: dakany.endre@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρειάζεστε οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια; Προσωπικά δάνεια? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια? Εταιρικά δάνεια; Γεωργία και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: (dakany.endre@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Νιώθετε ότι θα λιποθυμήσετε; Δείτε τι πρέπει να κάνετε